Kan ik een bestelling plaatsen zonder account?
Ja, dat is mogelijk. U dient de volgende stelling dan niet aan te vinken aan het einde van het bestelproces: BEWAAR MIJN GEGEVENS VOOR EEN VOLGENDE KEER EN MAAK EEN ACCOUNT AAN
Indien u het vinkje wel zet wordt er automatisch een account aangemaakt. U ontvangt de accountgegevens daarna per mail zodat u de volgende keer niet alle gegevens meer hoeft in te vullen.
Wat doen jullie met mijn gegevens?
De door u verstrekte gegevens worden alleen door ons gebruikt voor zaken omtrent uw bestelling en worden niet doorgegeven aan derden.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen in de webshop?
Stap 1
Ga naar het artikel van uw keuze, kies het aantal en kleur, klik op bestellen
Stap 2
U wordt automatisch doorgestuurd naar de inhoud van uw winkelwagen. Kies hier op "verder winkelen" om meer te bestellen of "bestel deze artikelen" om de gekozen artikelen definitief te bestellen
Stap 3
Vul uw persoonsgegevens in. Wij gebruiken deze gegevens alleen om uw bestelling naar het juiste adres te sturen of om contact met u op te nemen met vragen over uw bestelling.
Stap 4
Kies een betaalmethode
Stap 5
Controleer nogmaals uw bestelling
Stap 6
Zet het vinkje voor de algemene voorwaarden en klik op "bestellen met betalingsverplichting".
Stap 7
U krijgt van ons een e-mail met uw accountgegevens zodat u de volgende keer makkelijker kunt bestellen en ontvangt tevens per mail een orderbevestiging.
Wat is de status van mijn bestelling?
Wij proberen u zo goed mogelijk per mail op de hoogte te houden m.b.t. de status van uw order. U krijgt standaard een e-mail als uw bestelling is doorgezet naar de juiste afdeling en zodra uw order is verstuurd. Mocht u onverhoopt niets van ons horen vraag dan via een reply mail op uw order naar de status!
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt in onze webshop betalen via iDEAL of Bancontact.
Hoe werkt een iDEAL betaling?
U kiest voor de betreffende bank waar u een rekening heeft en u wordt door onze webshop automatisch doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank. U voldoet de betaling in de vertrouwde omgeving van uw bank.
Kan ik ook op rekening kopen?
Nee, u kunt bij ons niet op rekening kopen!
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De meeste producten hebben wij op voorraad, besteld u voor 12:00 uur dan wordt uw bestelling normaliter dezelfde dag nog naar u verstuurd. 99% van onze orders worden binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd. Een verwachte levertijd staat tevens vermeld bij de gedetailleerde omschrijving van het betreffende product.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres opgeven.
Kan ik een bestelling afhalen?
Dit is mogelijk, echter alleen op afspraak. Onze voorraad ligt verdeeld over verschillende vestigingen vandaar dat wij niet de garantie kunnen geven dat een bepaald product aanwezig is in Barneveld. U kunt tijdens het bestelproces kiezen voor op afspraak afhalen in Barneveld. Wij nemen daarna contact met u op zodra het product klaar staat om afgehaald te worden.
Wat is het verschil tussen A en B keus Dakleer
Het verschil tussen A en B keus dakleer is dak een A keus rol perfect is en een B Keus kan er een mindere strook in zitten. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat er een oneffen stuk leislag in zit, tussen de B Keus zitten ook rollen waar niks mis mee is.
Geen FAQ items beschikbaar voor 'Product Montage'